Передісторія ВАЗ 2103

Add comments


« Карбюратор ВАЗ-2103   |   Жигулівський універсал ВАЗ-2104 »

ФІАТ 125, з якого надалі був скопійований ВАЗ 2103/2106, був вперше представлений публіці в 1967 році. Машина була побудована з використанням бази і агрегатів попередньої моделі - ФІАТ 1300/1500, а кузов був розвитку стилю Фіата 124. Силовий агрегат (1608 див. куб., 90 л.с.) теж був позаїмствован у моделі 124. Наступного року з’явилася модифікація 125S (Special).
Вона була обладнана тим же двигуном, що і базова модифікація, але підвищеній (до 100 л.с.) потужності. Цей мотор агрегатувався з 5-ступінчастою ручною коробкою передач. Крім того був покращуваний салон і злегка змінений зовнішній вигляд автомобіля.

В 1970 році модифікація “Special” другий раз піддалася модернізації. Зміни торкнулися в основному зовнішності машини, але було також і одне важливе технічне нововведення - як опція з’явилася 3-ступінчаста автоматична коробка передач.

В Італії виробництво моделі 125 завершилося в 1972 році, з появою Фіата 132. Всього було проведено 603,877 Фіатов моделі 125. У інших країнах виробництво 125-го продовжувалося ще не один рік. У Південній Америці цю модель проводили до початку 80-х. Виробнича програма, окрім седана, включала модифікації з кузовами “універсал” і “купе”. У Польщі 125-ої проводився на заводі ФСО.
Там виготовляли модифікації з кузовами “седан”, “універсал” і “пікап”. Потім на базі 125-го в Польщі розробили 5-дверный хетчбек, який проводився під назвою Полонез. Крім того ФІАТ 125 проводили і в Єгипті.

Цікаву модифікацію 125-го побудували новозеландські ділери Фіата. Це була спортивна модифікація, призначена для участі в місцевому чемпіонаті. Двигун був обладнаний двома спаренимі карбюраторами 40DHLA і 16-клапанною головкою циліндрів з двома распредваламі. Ступінь стиснення був підвищений. В результаті потужність двигуна вдалося підвищити до 125 л.с.


Tags: , , , , , ,

ВАЗ-2103


Схожі записи

ВАЗ-2103 March 2nd 2009